Słowo kluczowe „Karma dla kota sklep” – co się pod nim kryje?

W poszukiwaniu idealnego produktu dla swojego podopiecznego często korzystamy z różnych przeglądarek. Wpisujemy w nie odpowiednie słowa kluczowe i liczymy na rzetelne wyniki na podstawie których znajdziemy to czego szukamy. Podobnie jest w przypadku gdy szukamy sklepu posiadającego w swojej ofercie karmy dla kotów. Wykorzystujemy wtedy jedną z najbardziej popularnych przeglądarek (np. google) wpisując do niej najczęściej zlepek słów kluczowych, które mają odzwierciedlać przedmiot naszych poszukiwań. Przeważnie są to słowa typu „karma dla kota sklep” czy „sklep z karmą dla kota”. Czasami, jeśli zależy nam na znalezieniu sklepu stacjonarnego, do wspomnianych wcześniej fraz dopisujemy jeszcze miejscowość, która nas interesuje np. „karma dla kota sklep kraków”. Wielu korzystających z przeglądarek sądzi, że jest to najlepszy sposób na otrzymanie jak największej ilości rezultatów, ale czy na pewno? W tym artykule spróbujemy odpowiedzieć na to pytanie.

karma dla kota - gdzie kupić

Po wpisaniu do przeglądarki wyrażenia „karma dla kota sklep” pokazuje nam się 17 stron z wynikamy odpowiadającymi wykorzystanym przez nas słowom kluczowym. Na pierwszym miejscu pojawiają się tzw. reklamy czyli strony, które wykupiły miejsce na początkowych stronach wyników. Pojawiają się one po wpisaniu praktycznie każdego słowa kluczowego dotyczącego karm dla kotów jakie przyjdzie nam na myśl. Nieważne zatem czy wpiszemy „karma dla kota sklep” czy „najlepsza karma dla kota” na pierwszym miejscu znajdą się podobne strony. Nie znaczy to jednak, że nie są one warte naszej uwagi. Jeśli daną firmę stać na tego typu reklamy w przeglądarkach może to oznaczać, że jest popularna i często wybierana przez klientów albo na odwrót – taką popularność sklep osiągnął właśnie dzięki zainwestowaniu w reklamy.

Podobna sytuacja występuje gdy w tej samej przeglądarce wpiszemy słowa „sklep z karmami dla kotów”. Jak widać jest to mniej ogólne wyrażenie. Wpisane do przeglądarki wyrażenie nie jest tak ogólne jak poprzednie i daje to odzwierciedlenie w wynikach. W przypadku wykorzystania frazy „karma dla kota sklep” otrzymaliśmy 17 stron wyników przede wszystkim ze stronami sklepów zoologicznych posiadających w swojej ofercie karmy dla kotów. Wykorzystując frazę „sklep z karmami dla kotów” otrzymaliśmy jedynie 16 stron wyników. Dodatkowo, w drugim przypadku część wyników jest niezgodna z tematem naszych poszukiwań. Odwrotna sytuacja jest jeśli do wykorzystywanych od początku słów (karma dla kota sklep) dodamy słówko „internetowy”. Wtedy liczba otrzymanych wyników wzrasta do 18 stron. Należy zaznaczyć, że i w tym wypadku część wyników nie dotyczy tematu, który nas interesuje, jednak wciąż jest to większa liczba rezultatów z których możemy wybierać.

Podsumowując użycie wyrażenia „karma dla kota sklep” nie jest wyrażeniem, które daje największą ilość wyników. Istnieje wiele podobnych wyrażeń, które daje większą lub mniejszą ilość wyników. Dlatego najlepszym wyjściem na otrzymanie jak największej ilości rezultatów dotyczących naszego zapytania jest kilkukrotna modyfikacja używanych przez nas słów kluczowych. Dzięki temu możemy dotrzeć do większej ilości ciekawych stron internetowych, których nie odnaleźlibyśmy wykorzystując tylko jedno wyrażenie. Warto też wykorzystać więcej niż jedną przeglądarkę, dają one bowiem różne wyniki. Polecamy zakupy w sklepie internetowym Krakvet